Kommunalt dricksvatten

Kommunen levererar, renar och kontrollerar kvaliteten på vattnet som kommer i din kran. Här kan du läsa mer om avgifter, vattnets hårdhetsgrad, hur du undviker vattenläckage och vad som gäller för vattenmätare och avläsning.

Mina sidor

På Mina sidor kan du lämna avläsning på din vattenmätare, ha koll på dina abonnemang, gör ändringar och kolla din historik.

Felanmälan

Felanmälan vardagar 7.00-16.00

Kundcenter
Telefon: 0141-22 51 51
E-post: kundcenter@motala.se

Felanmälan övrig tid

Larmcentralen
Telefon: 011-14 96 40

Frågor om vattenmätare och avläsning

Kundcenter
Telefon: 0141-22 51 51
E-post: kundcenter@motala.se

Kontakt

Kundcenter
Telefon: 0141-22 51 51
E-post: kundcenter@motala.se

  • Hjälpte informationen på den här sidan dig?
  • Ja   Nej